2015. május 4., hétfő

2. ÉVAD 16. RÉSZ/2 Kétségbeesve





- Niall, te mit keresel itt? – kérdezte értetlenül, én pedig ugyanígy vissza rá.
- A barátnőm vagy, persze, hogy itt vagyok veled- mondtam, de csak felhúzott szemöldökkel tekintett rám.
- Mi? Niall, te utálsz engem, nem lehetsz a barátom, az képtelenség. És, ha most megbocsátasz, behívnád Sarah-t? Beszélnem kell vele! – küldött el, és sokkos állapotban mentem ki.
- Nem emlékszik rám! Nem emlékszik arra, hogy a barátja vagyok! Nem emlékszik arra, hogy megkértem a kezét, és nem emlékszik arra, hogy Sarah átverte Őt! – néztem rá a bátyjára, aki közben megérkezett, majd idegesen ment be húgához, belőlem meg kitört a zokogás.
Azt hiszem, pályázhatok arra a címre, hogy a „Legszerencsétlenebb ember a szerelemben”, hiszen végre megkértem a kezét, az enyém lehetne, erre pedig ez történik, és ami a legrosszabb, azt hiszi utálom, ami nagyon fáj.


*Holly szemszöge*

-Szia, Húgi! Hogy érzed magad? – jött be bátyám, egy nagy hamiskás mosollyal az arcán. –Niall eléggé aggódik miattad!
- Miért? Hiszen utál! Ő mondta! Nem értem, miért törődik velem!- mérgelődtem, de legbelül majd’ kiugrott a szívem a helyéről.
- Na, jó, ezt hagyjuk! Még nem válaszoltál a kérdésemre. Hogy vagy?
- Fáj a fejem, és nem tudom, mit keresek itt, hiszen tegnap még minden rendben volt. Betöltöttem a 18-at, és életem legboldogabb napja volt. Ma pedig arra keltem, hogy két ember fogva tart. Josh, hogy történt?
- Azt mi sem tudjuk! - felelte, majd egy orvos lépett be, aki furcsábbnál - furcsább kérdéseket tett fel.
- Mikor született?- válaszoltam rá. – Ki ez a férfi Ön mellett? – szintén válaszoltam. – Mik az utolsó emlékei?
- Tegnap suli volt, és be kellett mennünk a tornaterembe. A legjobb barátnőmmel azt hittük megint valami unalmas előadás lesz, de meglepetésünkre a kedvenc bandám volt, amiben a bátyám játszik. Egyik legjobb pillanatok volt. – az orvos biccentette egyet, bátyámra nézett, aki csak rázta a fejét. Valamit irkált, majd pár hosszú perc múlva, megszólalt:
- Mr. Devine kijönne néhány percre? – Josh bólintott, és egy gyors puszi után, el is hagyta a kórtermet.

*Niall szemszöge*

- Ms. Devine-nek részleges emlékezetkiesése van. Nem tudni, mikor jönnek vissza az emlékei, de addig is arra kérném Önöket, hogy lassan adagolják be neki a történéseket, és ne egyszerre. – mondta az orvos, és kétségbeesetten kattogott az agyam. Kezdhetek mindent elölről! El kell nyernem a bizalmát újra, és ha ez sem jönne össze meg kell ismételnünk a rémes párizsi nyaralást, a lánykérést, találkoznia kell ezzel a Steven-nel, és mindent újra át kell élnie, hogy emlékezzen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése