2014. január 4., szombat

8. rész

Hát, sziasztok! Itt az új rész! Remélem, tetszik!

Mikor visszaértünk, a rendelésünk már az asztalon volt. Elmosolyodtam, ahogy megláttam, a Niall előtti kész svédasztalt. Leültünk a helyünkre, majd elkezdtem enni. Hm, ez valami Isteni finom volt. Niall már megevett 2 tányérral az Ő rendeléséből. Én még csak a felénél tartottam, de már tele voltam. Nem akartam otthagyni, mivel minket arra tanítottak, ami előtted van étel, azt meg kell enned, vagy amit éppenséggel kiszedtél magadnak. Ez otthon, amikor előfordult és a szüleim ott voltak,és nem akartam megenni, apu leordította  fejem. Nem szereti, ha pazarolunk. Bezzeg neki szabad! Na, mindegy! Próbáltam még magamba gyömöszölni. A falatokat kb. percenként tettem a számba. A hasamat fogva ettem tovább, és ezt tesóm is észrevette:
- Hé, nem vagy jól? –kérdezte aggodalommal a szemében.
- De, csak próbálom megenni. Tele vagyok! - mondtam mosolyogva.
- Figyelj, ha tele vagy nem kell megenned!  – Elvette előlem a tányéromat és az asztal másik szélére rakta. Nem ellenkeztem, mivel mindenki minket nézett.
A vacsora végeztével, a fiúk kifizették a kaját és indultunk haza. A hazafelé úton a felosztás ugyanaz volt, mint ahogy jöttünk. Josh-ék csak a holnapi koncertről tudtak beszélni. Bátyám nagyon oda volt, hogy láthatom őket nagy színpadon is. A sulis fellépésükre azt mondta: „az csak egy vicc volt”. Ha ezt mondja, nem veszekszem vele!


*másnap*

Reggel totál bezsongva keltem fel. Sarah azonnal bejött a szobámba. és ruhát kerestünk. Fél óra keresgélés után egy kék ruhára esett a választásom. Megcsinálta a hajam, és kisminkelt. Ezután átmentünk hozzá és nála megismételtük ugyanezt. Ő egy zöld és egy piros ruhát talált.
- Szerinted, melyikben tudom, jobban elcsábítani Josh-t?- kérdezte, mire elnevettem magam. Kiválasztottam a zöldet, mire morgott egy sort, de végül felvette. Nem mertem neki elmondani, hogy Josh-nak már más tetszik, sőt totál bele van zúgva a csajba, mivel akkor a barátnőm elszomorodna. Majd később megtudja. Mikor már Ő is végleg elkészült, lementünk a türelmetlenül ácsorgó fiúkhoz. Ahogy mentünk le a lépcsőn, a fiúk tátott szájjal néztek minket. Odamentem bátyámhoz és megöleltem. Sarah is kapott egy ölelést és beszálltunk a limóba. Még sosem utaztam limuzinban. Egyszerűen elképesztő volt. Körülbelül 30 perc múlva egy nagy stadionnál álltunk meg. Több száz lány sikoltozott és énekelte a fiúk dalait.  Megpróbáltunk nem feltűnően bemenni az épületbe, da észrevettek minket. Még nagyobb lett a sikítás. A tömeg elkezdett felénk jönni. A biztonságiak sem tudtak semmit tenni. A lányok csak úgy özönlöttek. Én Josh kezét markoltam, Sarah pedig a tesóm másik kezét Hirtelen egy lökést éreztem, és elestem. Tesómnak fel sem tűnt és osztogatta tovább az aláírásokat.  Próbáltam felállni, de nem sikerült. Egy láb a ruhámon volt. Valaki rám taposott. Szuper! Ennél már csak jobb lehet az este. Hirtelen egy kezet éreztem, aki felrángatott a földről. Ruhám természetesen elszakadt. A fiú mit sem törődve vele, megfogta a csuklómat és bevitt az épületbe.
-  Köszönöm, Niall! – köszöntem meg neki.
- Nincs mit! Legközelebb jobban figyelj és vigyázz magadra!- mondta és rám kacsintott. Azt hiszem most szerettem belé még egyszer. 
Az összes fiú bejött végre. Josh szomorúan nézett rám, én meg odamenet és adtam neki egy puszit. Az öltözőhöz érve, mi kint maradtunk. Nem lenne jó, ha a kedvencünk hasát nézegetnénk.  Hirtelen Niall jött ki a teremből, felém fordult, megfogta a kezem és elvitt egy másik teremhez. Segítségkérő pillantást vetettem barátnőm felé, aki csak mosolygott. Niall egy másik szobába vitt és becsukta az ajtót. Idegesen járkált, aztán megfogtam kezét és leállítottam.

- Holly, én egy akkora barom vagyok-mondta, mire felém hajolt és ajkát enyémekhez érintette. Hirtelen ledermedtem. Mi van? De aztán visszacsókoltam. Nem tudtam, mi ütött belé, de kiélveztem, ezt a pillanatot. Mikor elváltak ajkaink, Niall rám nézett, megrázta a fejét és kiment. Ott hagyott egyedül! Nem tudtam mi ütött belé, de most kettős érzésim vannak. Harag és öröm. De természetesen a haragot választottam.  Kimentem a szobából és visszamentem Sarah-hoz. Nem szólt semmit. Látta rajtam, hogy most nem akarok beszélni semmiről.  A fiúk kijöttek, mivel 2 perc múlva kezdődik a koncert. Josh puszit nyomott a fejemre és átkarolt. Niall rám nézett, én is rá, de tekintetemet azonnal elkaptam róla. Velem ne szórakozzon senki! A fiúk felmentek a színpadra, mi meg elfoglaltuk a helyünket a színpad előtt.  

4 megjegyzés: