2013. december 27., péntek

7. rész

Sziasztok! Meghoztam a következő részt! Köszönöm a kettő kommentet. Igaz, még ez sem annyi, amennyire számítottam,de aki a kicsit nem becsüli a nagyot nem érdemli :) 
Bocsánat,hogy ez a rész,olyan semmilyen lett,de kellenek ilyenek is! Mivel már Új Évig nem lesz több rész ezért Boldog Új Évet Kívánok Minden kedves Olvasómnak! Tegyetek újévi fogadalmakat! 
Puszi : Timi


A zaj után azonnal lerohantam. Remélem nem csinált a bátyám semmi hülyeséget. Most már csak azért is elmegyek velük, hogy Josh ne legyen szomorú. Nekem akar jót tenni én meg egyfolytában szomorú vagyok.
- Hé, minden rendben? Mi történt? –kérdeztem, mikor lent voltam.
- Semmi, csak ideges voltam. Holly, biztos nem jössz…- mondta Josh,de én közbevágtam.
- De! Elmegyek4 –mondtam vidáman és átöleltem. Kimentünk a kocsihoz. Két kocsival mentünk, mivel nem fértünk volna el egyben. Én Sarah-val, Zayn-nel és természetesen Josh-sal mentem. Louis, Harry, Liam és Niall pedig a másik kocsival. Egy félóra múlva már meg is érkeztünk.  London egyik leghíresebb éttermébe mentünk, ami egyben a legdrágább is.  A bejáratnál egy ember, kérdezte a nevünket, aztán bementünk. Azta! Ez a hely egyszerűen zseniális!
-  Gyertek, még fel kell mennünk- mondta Josh. Igen, mi közben megálltunk Sarah-val és körbe –körbe nézelődtünk. Követtem a bátyámat, majd, mikor már az asztalunkhoz értünk, elfoglaltuk helyünket. Feltűnt, hogy Louis, Zayn és Liam elég gyakran pillantottak a lépcsőre, és, hogy még maradt három üres hely az asztalunknál.
- Kiket várunk? – kérdezte Sarah.
- Csak a barátnőinket- válaszolta,  a gyönyörű barnaszemű fiú, és  a tökéletesen beállított éjfekete hajába túrt. – Jó így a hajam? Nem akarok Perrie előtt úgy kinézni, mint egy csöves. - folytatta. Én elröhögtem magam aztán válaszoltam.
- Itt lesz Eleanor, Perrie és Sophia? – kérdeztem, mire bólintottak. – És Zayn! A hajad tökéletesen áll még mindig. Sőt! Azt be sem kell állítanod, mert mindig PER-FECT. – tagoltam az utolsó szót, és úgy mondtam,ahogy Liam alias Leeroy a Best Song Ever klipben. Pár perc múlva a lányok meg is érkeztek, a fiúkat megölelték és szerelmüket egy csókkal köszöntötték. Éljen! Végre láttam élő Zerrie puszit! Persze, mint láttam, ennek Sarah nem nagyon örült. Igen, neki Zayn a kedvence, és nem kedveli Perrie-t , mivel elvette tőle és a többi Zayn fantól  fiút. De még mindig Josh tetszik neki. Ezt sosem értettem meg.
- Lányok, - szólalt fel Josh- ő itt az én aranyos húgom, akit mindennél jobban szeretek, Holly! – mutatott be a lányoknak, akik boldogan megöleltek. Én Perrie-t a kelleténél jobban és hosszabb ideig öleltem,mivel imádom Őt. A stílusát, a gyönyörű hangját. Eleanor-t is megöleltem. Ő a második kedvenc 1D barátnőm. Mint Louis,csak lányban, Nagyon illenek egymáshoz. ÉS Sophi… Hát , igen… Ő az,akit nem tudom, miért de annyira nem kedvelek,pedig még ne mis ismerem. Persze, ugyanúgy fogok vele viselkedni, mint  a két másik lánnyal. Lehet, hogy még tök jó barátok leszünk. - A másik lány pedig Sarah, a húgom legeslegjobb barátnője. - mutatta be barátnőmet is. Ő is mindenkit köszöntött, de Perrie-nél láttam az arcán azt a „jajjnemárdemegkelljátszanomanormáliskislányt” kifejezést.
- Jó napot kívánok! Köszöntöm itt Önöket! Esetleg választottak már? –kérdezte a pincér,aki meg kell,hogy mondjam egész helyes volt. Ránéztem Sarah-ra és ő is egyetértett.

- Én egy kólát szeretnék, makarónit, és egy óriás pizzát, amin van kukorica, ketchup, hal, gomba, sonka, párizsi, pepperoni paprika, csirke hús. Ez természetesen tejfölös alapú legyen. Köszönöm.- mondta Niall, mire én elmosolyodtam, barátnőm pedig csak tátott szájjal nézett. Ezért kedveltem meg Niall-t . Nem érdekli őt, mások mit gondolnak evési szokásairól. Sokat eszik. Igen, de nem látszik rajta, Ha jól esik neki akkor egye. Miután ír szőkeségünk felsorolta a fél étlapot, következtünk mi. Josh után én következtem. Én Lasagne-t kértem. Ez az egyik kedvencem. A pincér elment és mi továbbfolytattuk a beszélgetést.  Mivel minket nem vontak bele, ezért engedélyt kérve kimentünk a mosdóba. Még hallottam valami olyasmit, hogy a lányok „Miért járnak ki mindig csoportosan a mosdóba?” ,de ne foglalkoztam vele. A célponthoz beérve leültem a kőre és mesélni kezdtem Sarah-nak. Elmondtam neki a Niall- es veszekedésünket, és hogy miket mondott. Miután meggyőzött róla,hogy nem mondja el senkinek ,főként nem Josh-nak, visszamentünk a bandához.

4 megjegyzés: