2013. december 20., péntek

5. rész Miért vagyok ilyen szerencsétlen?

Sziasztok! Itt  a következő rész! :) Ezt a részt Niall szemszögéből írtam le. Remélem nem baj.

Láttátok a Little Mix új klipjét, a Little Me-t? Aki nem, annak itt van :
Remélem tetszik a rész:) Légyszi komizzatok!

Directioner Puszi: Timi <3


*Niall szemszöge*

A szobámban, épp a gitáromat keresve, hallottam, meg egy csodás hangot a keresett hangszerrel kísérve. A hang forrásához mentem. Holly szobája volt a keresett hely. Már mindenki ott volt. A You & I című dal szólt. Ezt a dalt én írtam az albumba. Sokaknak kedvenc dala lett. A dal befejeződött. Josh, húgát megölelte és egy nagyon megható testvéri jelenet után, elkértem a gitáromat. Oké, picit bunkó vagyok Holly-val, de nem szeretem, ha egy lány mászik rá a srácra. Jó, lehet nem rám mászott, de az a hirtelen ugrás, az a sok ölelés, amit tőle kaptam, az egy megerősítés volt, arra, hogy valószínűleg tetszem neki, de az is lehet, csak nagy rajongónk, és én vagyok a kedvence. A francba! Tényleg! Erre eddig miért nem jöttem rá? Nagyon bunkó voltam vele. Meg kéne beszélnünk a dolgokat.
- Niall, jönnél egy kicsit? Beszélnem kell veled!- mondta Josh.  Jajj ne!
-  Oké, jövök- utánamentem. Kiment az ajtón, beszállta kocsijába. Intett, hogy szálljak én is be. Beültem az anyósülésre, és elhajtottunk. Az út csendben telt. Biztos, valahol máshol akar velem beszélni. Kiszálltunk egy étterem előtt, ami egy Nando’s volt. Nagy mosollyal az arcomon mentünk be, és egy elrejtett helyre ültünk le. Sajnos, már mikor bementünk, sok lány észrevett minket, így csak félóra múlva sikerült megbeszélnünk azt, ammiért dobosunk idehívott.
- Szóval… Hol-ról lenne szó. – Tudtam. Tetszik Holy beceneve: Hol, olyan különleges. Hahó, Niall itt vagy?- kérdezte, mire én bólintottam. - Szóval miért vagy vele ilyen paraszt? Bocsi, hogy így fogalmazok, de nem megy máshogy. Miért vagy vele ilyen? Szegény,nem mer nekem szólni,hogy rosszulesik neki, ahogy bánsz vele,vagy amiket mondasz neki, de látszik rajta! – mondta ki a nyilvánvalókat.
- Figyelj Josh! Tudod, hogy nem vagyok olyan típus, hogy elítéljek másokat. Ezt is megbántam. Épp ma gondolkodtam ezen. Félreismertem őt. Meg akartam vele ezeket beszélni. Tényleg sajnálom és ezt neki is megmondom. De azért tudnod kell, azért idegesítő, ha egyfolytában rád ugrik. Erről leszokhatna. Ja, de ne leszünk Best Friend-ek, remélem, ezt tudod. Elviselem,de csak ennyi,meg beszélgetek vele, de ne hidd azt, hogy olyan jóban leszünk.
- Ok. Ha nem is sikerülne jobban megbarátkoznod vele, akkor se rontsd el ezt a hetet neki. Viselkedj! Nem szeretném, hogy ne érezze jól magát. Végre vele lehetek, ő nagyon fontos nekem, kérlek, ne rontsd el a hetét. Se Sarah-nak. Kösz!- kérte, mire bólintottam.
- Ne aggódj! Nem fogom! Rendes leszek!
Mikor hazaértünk, Holly keresésére indultam. Most vagy soha, bocsánatot kell tőle kérnem. Kopogás nélkül, nyitottam be szobájába. Nem kellett volna! Csak egy bugyi volt rajta. Lefagytam. Ne tudtam, mit csináljak. Menjek el csak úgy, álljak még ott hátha végre felöltözik. Amint észrevett, kezét mellei elé tette, és ijedten nézett rám.
- Niall! Nem tanultál meg kopogni? – kiáltott rám, én pedig még mindig csak álltam ott. A látvány csodás volt. Mégis miket beszélsz Niall? Nem álmodozhatsz Róla! Verd ki a fejedből! Miután, visszatértem a sokkból, nyögtem egy sajnálomot és műár ki is mentem a szobából. Miért vagy ilyen hülye Niall? Miért nem tudtál volna kopogni?
Lementem a lépcsőn. Mindenki lent volt. Ő is. Zavarban voltam.  Ő is.  Tekintetünk találkozott. Szomorúan elmosolyodtam és bementem a konyhába.
Mindent elrontok! Miért ver engem a sors? Miért vagyok ilyen szerencsétlen?
Utánam jött. Pár pillanatig egymás szemébe néztünk, végül megszólaltam:

- Figyelj Holly! Nagyon sajnálom! Egy nagy barom voltam!  Az előbb is, és azért is mert bunkó voltam veled. Nem csináltál semmi rosszat, én meg bántottalak. – mondtam, mire bólintott. Gondolom bocsánatkérés elfogadva. - Tudod, olyan nagyon jó barátok nem leszünk, de nem kéne ilyennek lennem veled. Mikor megismertelek, és beleugrottál a nyakamba. Ott döntöttem el, hogy ez a lány őrült, és nagyon idegesítő.  Nem szeretnék veled veszekedni, kedves leszek veled, de barátok nem leszünk. ja, és még egyszer sajnálom! – fejeztem be gondolataimat, mire ismét csak egy bólintás kaptam. Aztán megláttam. A szeme. Könnyes volt. Jajj, ne! Megbántottam. Elrontottam az egész hetét. Josh ki fog nyírni. 

1 megjegyzés: