2013. december 16., hétfő

4. rész Tényleg szép volt!

Szaisztok, itt a vadonatúj  rész! Remélem tetszik ! Komizzatok!



Szerencsére csak a szobájában volt. Leültem mellé az ágyra és simogattam hátát.
- Holly, én ne akarok menni. Most is leégettem magam. Ahogy megérkezünk, mindenki engem fog piszkálni -mondta, mire azt hittem nyakon vágom.
- Eszedbe ne jusson ilyenekre gondolni. Holnap elmegyünk és minden jó lesz. Megértetted?-   kérdeztem tőle, mire bólintott.


Már a repülőn ülünk. Már alig várom, hogy találkozhassak Niall-el, a fiúkkal és főként az én drága tesómmal. Már nagyon hiányzik! Épp most mondták be, hogy kapcsoljuk be az öveket, mivel hamarosan leszállunk. Sarah végig aludta az utat. Én egy másodpercet sem tudtam aludni. Végre leszálltunk. Mikor kiléptünk a gépből és már kipakolták a csomagjainkat, megkerestem az enyém, megvártam barátnőmet és elindultunk a „hallba”. Ahogy odaértünk azonnal a fiúkat kerestem. Már vagy tízszer körbenéztem és semmi.  Hirtelen valaki megkocogtatta a vállam, mire hátrafordultam, de nem volt ott senki. Oké, biztos képzelődtem. Megint valaki megkocogtatta a vállam. Sarah itt volt előttem, ő nem lehetett. Ismét megfordultam és bátyám mosolygós arcával találtam szembe magam. Azonnal ráugrottam és agyon szorongattam. Szegénykém majdnem elesett hirtelen lendületemtől, de sikeresen megtartott, Igen, elég nagy karjai lettek. Ha bedühödik rám, biztos agyon ver, bár engem nem bántana. Lerakott, aztán köszöntötte, Sarah-t is, szintén egy öleléssel.  Mikor megláttam, hogy a fiúk is itt vannak, arcomon a mosoly még nagyobb lett. Beleugrottam Niall nyakába is, aki számított ugrásomra. Igen, még mindig nem szívlel, ezért is tett le azonnal. Szomorúan, de mégis boldogan mentem Göndörkéhez, és nagy vigyorogva ölelt át. Ezután következett Liam, Louis és Zayn. Barátnőm is mindenkivel „végzett” és mentünk ki a repülőtérről. Csak pár rajongó talált meg minket, de az őrök őket is elküldték. Egy csomóan megkérdezték, ki vagyok és mindenféle marhaságot dobáltak hozzánk.
-          Ne vegyétek magatokra! Majd ha meg tudják az igazságot nem fognak piszkálni- mondta Zayn, mire bólintottunk. Beszálltunk egy limóba,ami hú de hatalmas volt, és mentünk haza.
-          Ez Úristen… szóval…Húúúúúúúú! –nyögtem ki a szavakat. A ház egyszerűen eszméletlen volt.
-          Köszöntünk itt titeket! És szép szókincs! –mondta Liam, mire nyelvet öltöttem rá. A házba beérve még jobban elállt a lélegzetem. Nagyon hatalmas és szép volt. Körbevezettek minket,majd megmutatták szobáinkat. Én egy Josh melletti szobát kaptam. Sarah meg a mellettem lévőt. Josh másik oldalán Zayn, utána Liam, Louis, Harry, majd Niall.
Épp pakoltam volna ki, mikor észrevettem egy gitárt a sarokban. Már nagyon régen játszottam. Talán, mikor még Josh is nálunk lakott. Felvettem a hangszert és elkezdtem játszani egy számomra nagyon kedves dalt, a fiúk új albumáról, a You & I-t.


I figured it out
I figured out from black and white
Seconds and hours
Maybe we had to take some time


I know how it goes
I know how it goes from wrong and right
Silence and sound
Did they ever hold each other tight, like us?
Did they ever fight, like us?


You and I
We don't want to be like them
We can make it 'till the end
Nothing can come between
You and I
Not even the Gods above
Can separate the two of us
No, nothing can come between
You and I
Oh, you and I

I figured it out
Saw the mistakes of up and down
Meet in the middle
There's always room  for common ground

I see what it's like
I see what it's like for day and night
Never together
'Cause they see things in a different light, like us
But they never tried, like us


You and I
We don't want to be like them
We can make it 'till the end
Nothing can come between
You and I
Not even the Gods above
Can separate the two of us


'Cause you and I

We don't want to be like them,
We can make it 'till the end
Nothing can come between
You and I
Not even the God's above
Can separate the two of us

No, nothing can come between
You and I
Oh, You and I
You and I
We can make it if we try
You and I
Oh You and I”

 Énekeltem és gitároztam is egyben a dalt. Mikor befejeztem az tűnt fel, hogy mindenki az én szobámban van.
- Ez nagyon szép volt Húgi!- mondta Josh, majd megölelt. – Jó, hogy újra gitároztál, mindig olyan szívesen hallgattam régebben, mint most.
- Ne viccelj! Mindig ordibáltál velem, hogy hagyd abba!
- Igen , mert mindig te voltál a jobb. Anyuék,mikor képesek voltak elvinni valahová,mindig téged dicsértek. Sőt, téged mindig elvittek mindenhova, igaz nem maradtak ott, de akkor is. Engem sosem vittek el sehova. Mindig te voltál a kedvenc, de ennek ellenére szerettelek, és még most is szeretlek- fejezte be, mire könnyesek lettek a szemeim.
- Köszönöm, de ez nem igaz és én is szeretlek.
- Óóóóó, de aranyosak! Harry engem ölelj meg! Drágám! –kiáltotta Louis,mire mindnyájan felnevettünk. Imádom Larry-t . Bár a hülye pletykák,hogy szerelmesek egymásba az már túl sok. Louis foglalt, Eleanorral, és olyan aranyosak.
- Na, most, hogy vége  a testvéri jelenetnek,visszakaphatnám a gitáromat?- kérdezte Niall.
- Persze! –válaszoltam

- Amúgy tényleg szép volt- mondta, mire én elmosolyodtam. Ez az első kedves szava hozzám, azóta mióta megismertem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése