2013. december 13., péntek

3. rész

 Sziasztok!Meghoztam a 3.részt! Ha tetszik,vagy ha elolvastátok please írjatok Komit! Jó olvasást!


Reggel valami melegre ébredtem, ami szememet nagyon zavarja. Kinyitottam pilláimat és megláttam, hogy nap szépen ragyog. Mivel a függöny nem volt elhúzva, ezért a sugarak behatoltak az ablakon és ez ébresztett fel. Megnéztem az időt. 9:00 óra. Ideje lenne felkelni. Lementem reggelizni. A konyhában anyuék már ott voltak. Szerintem épp rám vártak.
-  Kicsim, remélem nem haragszol ránk. Tudod, ez nekünk nagyon fontos munka, és tényleg nem jöhetnél velünk, mivel a sulit itt kell, hogy befejezd- mondta anyám, mire én bólintottam. Igaza van. Nem fogom máshol befejezni.

* másnap*
Sarah-éknál az élet nagyon fura. Már 1 napja, hogy itt vagyok. A barátnőmmel nagyon jól megvagyunk. Egésznap Josh-ról kérdezget engem. Tényleg nagyon tetszik neki! Még egy nagy karton bábuja (?) is van. Most épp egy filmet nézünk:Igen, a This Is Us-t.  Zseniális film. Már a film negyedénél tartunk, mikor Sarah anyukája, Rose és apukája, Steve, hívnak minket. Lementünk a lépcsőn és már ott is vártak minket a szülők. Ők még nem tudják, hogy ki is a tesóm, mivel még nem akarom senkinek sem elmondani. Elég, hogy Sarah tudja.
- Jött egy leveled Holly! –mondta Rose és átnyújtotta nekem. A levélben ez állt:

Kedves Húgi! <3
Utólag is Boldog Szülinapot kívánok neked! Holnapután lesz egy koncertünk, a Madison Square Gardenben. Ez egy nagyon fontos fellépés a fiúknak, mivel ez a Madison Square Garden. A borítékban találsz 2 jegyet. Szeretném, ha eljönnél Sarah-val együtt. A repülőjegyetek is le van már foglalva. Egy hetet itt kell töltenetek. J
Puszi: Josh xx

Mikor elolvastam, mosolyomat, nem lehetett rólam levakarni.
- Na, mi történt?- kérdezte legjobb barátnőm, mire én a fülébe sikítottam:
- Megyünk 1D koncertre!!!!!!!!! – Sarah leblokkolt. Miután visszatért a valóéletbe megkérdezte a szüleit, akik azt mondták oké, ha lesz hol laknunk. Biztosítottam róla hogy lesz. Felmentünk a szobánkba összepakoltunk és felléptem Skype-ra. Már régen beszéltem a bratyómmal és gondoltam, hátha ő is engem vár. Igazam lett. Beszélgetést kezdeményezett és elkezdtünk beszélgetni. Az egész banda ott volt, én pedig Sarah-val ücsörögtem. Ő lesokkolva hallgatta/nézte az egészet. Nem hitte el,hogy a One Direction itt ül „előtte”.
- Hahó, Sarah itt vagy?- kérdezte Josh. Nem viselkedik vele másképp, ami jó.
- Igen, persze!
- Hol jártál?- kérdezte mosolyogva a bátyám.

-  Itt a közelben. - mondta, de már folytatta, is- de inkább valahol London és Amerika között. Bocsiiii- nézett kiskutyaszemekkel. - Már alig várom a holnapot! Mármint, hogy lássalak titeket. Főleg téged Josh. Vagyis… mindenkit, és a koncertet. Természetesen!- javította ki hibáját lés már el is tűnt szobámból. A fiúk jót nevettek rajta, és a bátyámat cikizték, ilyen jelzőkkel: „Valaki beléd zúgott!”, és „Haver, az esküvőtökön lehetek koszorúslány?” vagy például: „Josh, nem is mondtad,hogy  van barátnőd”. Otthagytam őket a hülyeségeikben és a barátnőm után mentem. Vajon hova ment?

1 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon tetszik, de ez ne lett olyan eseménydús:) de ez is KIRÁLY!!!:)

    VálaszTörlés