2013. november 29., péntek

2. rész



Sziasztok! Meghoztam  a 2. részt! Ez nem lett a kedvencem,de kérlek nézzétek el nekem az unalmasságot benne! Ha elolvassátok komizzatok,mert az sokat segít a további részek megírásához. Plusz, ha valami kérésetek,vagy észrevételek lenne azt is írjátok le! 
NEM IS HÚZOM TOVÁBB AZ IDŐT! 

Timi :)

Mikor hazaértünk, elköszöntünk egymástól és bementem a házba. Hangokat hallottam. Egyenesen a zaj irányába mentem, ami, mint kiderült, a konyhából jött. Mikor meglepődtem, kik vannak itt meglepődtem. Anyuék. Nem értettem miért vannak itt. Mindig este jönnek haza, most pedig délután 3 óra van.
- Sziasztok, ti hogy-hogy itt?- kérdeztem a szüleimtől.
- Tudod, előbb végeztünk és hazajöttünk. Meg akartunk veletek néhány dolgot közölni. Josh gyere le! –kiabált fel, én meg csak néztem rá hitetlenkedve. Nem hiszem el, hogy elfelejtették/ nem tudják, hogy Josh nincs itthon. Turnén van. Ennyire törődnek velünk. Hol van már ez a fiú? Miért ne jön le? Olyan neveletlenek vagytok!- fejezte be mondanivalóját.
- Anya, ha csak egy kicsit is törődnétek velünk, vagy esetleg figyelnétek ránk, akkor tudnátok, hogy a drága fiacskátok egy világhírű bandában dobol, aminek neve One Direction! Ő most turnézik. Nincs itt!- mondtam, mire anyáék sokkolva néztek rám.
- Jó, akkor neki jó helye van! Amit mondani akartunk- tért át egy másik témára apa. Ennyire nem érdekli őket a fiúk. Ez kész! -, hogy anyádat és engem áthelyeztek Olaszországba. Te nem jöhetsz velünk, ezért vagy felhívod a bátyád és vele élsz, majd, vagy egy barátnődnél. Választhatsz!- mondta, mire nekem könnyek kezdték mardosni a szemem. Felszaladtam a szobámba és azonnal felléptem Skype-ra, hátha a bátyám fent lesz. Nem volt. Szuper! Vártam egy kicsit, hátha feljön, addig rendeztem a gondolataim.

„Miért nem mehetek velük? És mi az, hogy költözzek a bátyámhoz, vagy az egyik barátnőmhöz? De nekem csak egy barátnőm van. Mi van, ha ne fogadnak be? És mégis mennyi idő ez?”- ekkor meghallottam, hogy Skype-om elkezdett pityegni.
Azonnal odarohantam és fogadtam bátyám hívását.
- Na, mizujs, húgi? –kérdezte, mire én megint elkezdtem sírni. -  Húgi valami baj van?
- Igen Josh. Anyuékat áthelyezték Olaszországba. Azt mondták, vagy hozzád, vagy az egyik barátnőmhöz kell költöznöm. Nem tudom, mit tegyek! Ráadásul még azt sem tudták,hogy turnén vagy. Elegem van belőlük, érted? –mondtam neki ki egy szuszra, mire ő szomorúan elmosolyodott.
- Figyelj húgi, nagyon sajnálom, de…
- Ide nem jöhetsz! – vágott közbe Niall, mire én nem hittem el,hogy ezt mondta. Ennyire utálna? Szerintem Josh látta rajtam, hogy nem esett jól,ezért jól tarkón vágta a szöszit,akitől egy „AÚ!”hangzott csak fel.
- Niall, ha még egyszer így beszélsz, a húgommal én esküszöm, hogy…- fejezte volna be, mire közbe vágtam.
- Josh! Hagyd abba!  Nem baj! Tudom, hogy te is azt mondtad volna. Jobb tőle tudni, mint tőled -mondtam és lehajtottam a fejem.
- Holly, ne csináld ezt! Sarah-ék biztos örülni fognak neked. Az egész családja szeret téged.
- Oké, majd beszélek vele. De elég fura lesz vele élnem, mivel... –és itt befogtam a szám, mivel nem mondhatom el neki,hogy a legjobb barátnőm belé van zúgva.
- Mivel? –kérdezte, de én nem válaszoltam. - Holly, mondd nyugodtan, most már érdekel-mondta én feladtam és kinyögtem.
- Sarah beléd van zúgva-mondtam, mire kikerekedett szemekkel nézett rám.
- Ok, hagyj ki a lányos csevejeitekből - mondta. Még vagy félórán keresztül beszélgettünk, aztán mennie kellett, mivel ma koncertjük lesz és hát valamikor próbálniuk is kell. Elköszöntünk egymástól és én azonnal Sarah-t tárcsáztam. Két csöngésre felvette. Elmeséltem neki mi történt, és megkérdeztem, hogy „lakhatnék-e” náluk. Erre a válasza az volt, hogy természetesen, még a szülei részéről is. Sőt, még nagyon örülnek is nekem.

Este még mindig nem nagyon beszéltem anyuékkal. Már tudták, hogy Sarah-ékhoz megyek, mivel a szülei beszéltek az én szüleimmel.

A vacsora szintén némán telt. A végén elmosogattam és szó nélkül elmentem fürödni. Ott magamra engedtem a meleg vizet, ami jólesően folyt végig rajtam. Kinyitottam a banánillatú tusfürdőmet és bekentem magam vele mindenhol. Ha most Harry itt lenne, biztos megenné a tusfürdőmet, annyira szereti a banánt. Még a kellemesen meleg vízben áztattam magam vagy 20 percet, majd kiszálltam. Bebújtam az ágyamba és próbáltam elaludni. Hirtelen eszembe jutott, hogy holnap kell mennem a barátnőmhöz, ezért még gyorsan összepakoltam a szükségesebb dolgaimat és utána feküdtem le. Még pár percig néztem a plafont, amin észrevettem valamit,de olyan lényeges nem volt ,majd mély álomba szenderültem.



1 megjegyzés: